پ

به گزارش تلاوت بوشهر، حجت الاسلام علی محمدی طی بازدید از روستای پرک، ساخت خانه های قرآن را کمک بسیار بزرگی در جهت رشد و ارتقاء فعالیت های قرآنی عنوان کرد و گفت: خانه های قرآنی در ترویج فرهنگ اسلامی و معنویت مردم می توانند نقش مهمی دارند. وی افزود: هدف از ایجاد خانه های قرآنی گسترش آموزش تخصص قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است.

محمدی اظهار کرد: ساخت این خانه قرآن که با کمک خیرین در حال احداث است، تاکنون 60 درصد پیشرفت فیریکی داشته است. در این بازدید همچنین، حاتم آذر افزا از اعضاء خانه قرآن نیز حضور داشت.

لازم به ذکر است خانه قرآن ریحانه الرسول پرک با مدیریت لیلا آذرهمایون از مراکز فعال شهرستان کنگان است  که در طول سال به صورت مستمر فعالیت های قرآنی خود را به صورت خودجوش برگزار می کند.

پرک روستایی از توابع شهرستان کنگان است که با فاصله 40 کیلومتری از مرکز شهرستان، در جنوب ایران واقع شده است و همه ساله به ویژه در نیم دوم سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی فراوانی است. دهکده بزرگ تفریحی و گردشگری شیرینو، عمارت شیخ جبار نصوری، اسکله و دخمه باستانی بندر سیراف، خلیج نایبند و آسیاب های آبی بندو از مهم ترین جاذبه های دیدنی منطقه هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.