پ

به گزارش خبرنگار ایکنا، همزمان با ایام هفته معلم مراسم بزرگداشت، تکریم و تجلیل از استاد بهروز یاریگل، معلم پیشکسوت قرآن کشور ظهر امروز هفدهم اردیبهشت‌ماه در چهل و هفتمین نشست ظهر دلنشین به همت ایکنا و در سالن جلسات این خبرگزاری با حضور جمعی از اساتید، پیشکسوتان، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی کشورمان برگزار شد.

در این مراسم که با تلاوت محمد کاکاوند و اجرای حبیب مهکام همراه بود، هر کدام از حاضران در مراسم به بیان گوشه‌ای از ویژگی‌های این پیشکسوت قرآنی کشورمان پرداختند.

در این جلسه بزرگ‌ترین وجه شخصیتی استاد بهروز یاریگل، معلمی او بیان شد که شاید دیگر وجوه شخصیتی او را متأثر از خود کرده است. همچین در بخش دیگری از این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید، استاد بهروز یاریگل به عنوان یک رزمنده که در عرصه تعلیم قرآن کریم لحظه‌ای از پای نایستاده است، معرفی شد.

از جمله اساتید حاضر در این جلسه می‌توان به اساتیدی همچون سیدمحسن موسوی بلده، هادی فروزان، احمد حاجی‌شریف، مهدی قره شیخلو، حبیب مهکام، ولی یاراحمدی، هادی آرزم، محمدرضا ابوالقاسمی، حسین موسوی بلده، محمدمهدی بحرالعلوم، محسن بادپا، علی خاموشی، محمدحسن موحدی، منصور آقامحمدی، محمد کاکاوند و … اشاره کرد.

مشروح این گزارش متعاقباً منتشر می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.