پ

به گزارش تلاوت بوشهر، حجت الاسلام علی محمدی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت: نشست حجت الاسلام محمدرضا طاهری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با فعالان قرآنی در شهرستان کنگان برگزار شد. در این نشست حجت الاسلام طاهری در سخنانی از آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی برای سازماندهی و ارائه آموزش های تخصصی به کسانی که علاقمند به فعالیت در حوزه جهاد تببین هستند خبر داد.

وی افزود: سامانه «عهد جهاد» از جمله سامانه هایی است که سازمان تبلیغات اسلامی طراحی کرده است و افرادی که در این سامانه ثبت نام کنند علاوه بر سطح بندی آنها در حوزه های مختلف، آموزش های تخصصی نیز به آنها داده می شود. وی همچنین از پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی نیز از این افراد خبر داد.

در ادامه وی افزود: در حال حاضر شبهات بسیار زیادی در فضای مجازی درخصوص حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و قیام عاشورا توسط معاندین مطرح شده که وظیفه همه آحاد مردم جامعه به ویژه نیروهای مذهبی، فرهنگی و قرآنی است که با مطالعه و تحقیق و به صورت علمی پاسخگوی شبهات در فضای حقیقی و مجازی  باشند.

همچنین یادآوری کرد جامعه قرآنی برادران با ارسال لبیک یا حسین و خواهران با ارسال لبیک یا زینب به شماره پیامکی ۲۰۰۰۹۵۱۷ در لشکر قرآنی جهاد تبیین ثبت نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.