پ

به گزارش تلاوت بوشهر، حسین احمدی، کارشناس قرآن تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان با اعلام این خبر افزود: حجت الاسلام محمدرضا طاهری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به همراه جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی و حجت الاسلام علی محمدی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از نزدیک با حضور در مؤسسه قرآن و عترت نورالزهرا کنگان با مدیر عامل و مربیان این مؤسسه دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: همه اقشار مردم و به ویژه مبلغین و مبلغات،مداحان،هیئات مذهبی و جامعه قرآنی در خصوص تشریح جهاد تبیین از الگوی مقام معظم رهبری استفاده کنند.

وی افزود: در حال حاضر شبهات بسیار زیادی در فضای مجازی در خصوص حضرت اباعبدالله الحسین(س) و قیام عاشورا توسط معاندین مطرح شده که وظیفه همه آحاد مردم جامعه به ویژه نیروهای مذهبی، فرهنگی و قرآنی است که با مطالعه و تحقیق و به صورت علمی پاسخگوی شبهات در فضای حقیقی و مجازی باشند. همچنین یادآوری کرد جامعه قرآنی (برادران) با ارسال لبیک یا حسین و خواهران با ارسال لبیک یا زینب به شماره پیامکی ۲۰۰۰۹۵۱۷ در لشکر قرآنی جهاد تبیین ثبت نام کنند.

در پایان این برنامه، صدیقه شیخی، مدیر عامل مؤسسه قرآن و عترت نورالزهرا گزارش مبسوطی از فعالیتها و برنامه های قرآنی مؤسسه را تشریح نمود. گفتنی است، مؤسسه قرآن و عترت نورالزهرا کنگان از جمله مؤسسات فعال و توانمند در حوزه قرآنی است که فعالیتهای چشمگیری را در طول سال اعم از برگزاری دوره های عمومی وتخصصی در کارنامه خود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.