پ

به گزارش تلاوت از بوشهر، ششمین دوره جام حافظان قرآن کریم استان بوشهر در روستای جزیره شیف شهرستان بوشهر با حضور 120 نفر از برادران اهل تسنن و تشیع برگزار شد.

در این دوره مسابقات که ویژه افراد زیر 20 سال برگزار شد، متسابقین دررشته های حفظ نیم، یک، سه، پنج، هفت و ده جزء در مقطع سنی زیر 15 سال و 20 سال با هم رقابت کردند. این مسابقات با حضور افراد شرکت کننده از شهرستانهای بوشهر، دشتستان، تنگستان، دشتی، دیر و کنگان حضور داشتند و در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

فرماندار بوشهر در آئین اختتامیه این دوره مسابقات ضمن تقدیر از فعالیتهای قرآنی در روستاهای شهرستان، دست اندرکاران و عوامل اجرایی این برنامه معنوی گفت: فعالیتهای قرآنی در این جزیره می بایست الگو برای دیگر نقاط در روستاها باشد.

اسماعیل بازدار مشاور استاندار در امور اهل سنت نیز در این آئین گزارشی از فعالیتهای قرآنی جامعه اهل سنت استان ارائه و تصریح کرد: جامعه اهل سنت سرلوحه بسیار خوبی به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و فعالیتهای این جامعه در راستای تقویت وحدت و همسو بودن با آرمانهای انقلاب اسلامی است.

رضا نجفی رئیس مجمع قرآنیان استان هم طی مطالبی افزود: استان بوشهر باید به قطب قرآنی حفظ در کشور تبدیل شود که با طراحی انجام شده که برگزاری جام حافظان یکی از همین طراحی است امید داریم بدین مهم دست یابیم. در پایان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، فرماندار بوشهر، مشاور استاندار در امور اهل سنت، بخشدار مرکزی بوشهر و رئیس اداره تبلیغات شهرستان بوشهر و ائمه جمعه و جماعات روستای جزیره شیف از برترین های این دوره مسابقات تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.