پ

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: طی سال گذشته چهار هزار و ۵۰۰ نفر از بانوان و آقایان در سطح استان در دوره‌ها و کلاس‌های آموزش قرآن که توسط دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز برگزار شده، شرکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های تربیت مربی حفظ، روخوانی، روانخوانی و تجوید مقدماتی از جمله این کلاس‌ها بوده است، گفت: در کنار این دوره ها کارگاه های سبک زندگی قرآنی نیز برگزار شد.

این مسئول با اشاره به حمایت‌های مالی از برنامه‌های قرآنی سال گذشته، افزود: دارالقرآن تبلیغات اسلامی البرز براساس رسالت خود به‌منظور ترویج برنامه‌های قرآنی در سطح شهر و استان با تأکید بر ظرفیت‌های این حوزه از فعالیت‌های مؤسسات و مراکز قرآنی در حد توان، حمایت مالی انجام داده که تا حدودی در روند اجرای مطلوب این برنامه‌ها مؤثر بوده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان یادآور شد: امسال نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای انجام فعالیت‌های دارالقرآن استان در نظر داریم که از چند بُعد و منظر بدان پرداخته شده که امیدواریم با حمایت و اولیت‌بندی اجرایی آن در تأثیرگذاری برنامه‌ها همچنین جذب هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم در فعالیت‌های قرآنی کمک کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.