پ

به گزارش ایکنا از یزد، اولین دوره فوق‌العاده «چله تثبیت محفوظات قرآنی» ویژه بانوان و آقایان به همت خانه قرآن یوسف زهرا(عج) تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی در حال برگزاری است.

تثبیت حداقل پنج جزء قرآن، برنامه‌دهی منظم در طول دوره، برگزاری ارزشیابی در طول دوره، ترسیم نقشه مسیر و مهندسی حفظ، نظارت مستمر مربی بر روند یادگیری، ارائه نمودار پیشرفت درطول دوره و اعطای گواهی پایان دوره از مزایای این طرح اعلام شده است.

خدیجه سلطانی، مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد با اشاره به برگزاری این طرح در این خانه قرآن بیان کرد: چله تثبیت، طرح جدیدی است که در روزهای اخیر آغاز شده و برای اولین بار در یزد به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و حافظان در ۴۰ روز محفوظات از دست رفته را با برنامه منظم و مهندسی حفظ بازیابی می‌کنند و لذا افرادی که سال‌ها از حفظ دور شده‌اند می‌توانند با این طرح محفوظات را برگردانند. این طرح به صورت حضوری سه روز در هفته و مجازی ۶ روز در هفته در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان در این طرح برنامه ۴۰ روزه را دریافت و از طریق اساتید محترم پیگیری مستمر صورت می‌گیرد و در نهایت آزمون کتبی و شفاهی هر جزء برگزار خواهد شد گفت: در نهایت آزمون اقراء برگزار و قرار است در پایان حفظ کل، جذب به عنوان مربی در مجموعه یوسف زهرا(عج) صورت گیرد.

سلطانی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای ثبت‌نام دوره دوم این طرح می‌توانند اطلاعات خود را به شماره ۰۹۱۳۶۰۸۲۸۸۵ ارسال کنند یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند ثبت‌نام دوره دوم را از هم اکنون انجام دهند تا بلافاصله بعد از اتمام طرح اول، دوره دوم آغاز شود. در واقع اکنون برای چله بعدی ۵ جزء اول و دوم و همچنین ۱۰جزء اول و دوم را خواهیم داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.