پ

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه برنامه حفظ عمومی قرآن از ابتدای سال‌ جاری در استان آغاز شده است، اظهار کرد: این طرح ویژه آقایان و بانوان است.

وی هدف از برگزاری این برنامه را ترویج و توسعه فرهنگ قرآن در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظ قرآن دانست و گفت: در این طرح مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت در هر زمان و هر مقطعی ماهی یک بار می‌توانند نسبت به اخذ آزمون شفاهی از حافظان قرآن خود اقدام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: این طرح حافظان یک جزء تا ۳۰ جزء قرآن کریم را شامل می‌شود و مؤسسات و خانه‌های قرآن می‌توانند حافظان قرآن را مورد ارزیابی قرار دهند.

ملازاده با توضیح اینکه در حال حاضر ۱۵ مؤسسه قرآنی برای اجرای این طرح مشارکت دارند، گفت: مؤسسات مذکور تا پایان سال می‌توانند چهار بار آزمون حفظ عمومی برگزار کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: برنامه حفظ عمومی مطالبه جدی حافظان قرآن به‌صورت حفظ عمومی است، و پس از پایان هر دوره آزمون به افرادی که نمره حد نصاب را کسب کند گواهی معتبر اعطا می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.