پ

به گزارش تلاوت بوشهر، طی بازدید حجت‌الاسلام حسین شیخی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر از مؤسسه قرآنی رقیه ریحانه الحسین(س)، فریبا محمدی مدیر مؤسسه قرآن و عترت گزارش عملکرد خویش را ارائه کرد.

فریبا محمدی بیان داشت: برنامه‌های قرآنی موسسه رقیه ریحانه الحسین(س) چغادک در فضای مجازی بیش از 1000 مخاطب و دنبال کننده دارد که شامل ترتیل خوانی، محفل انس با قرآن، مسابقات متنوع قرآنی به مناسبت عید سعید غدیر، مسابقات کتابخوانی شهید هادی، جشنواره رهروان شهید سردار سلیمانی و تهیه کلیپ و استوری در فضای مجازی به مناسبت‌های مختلف مذهبی از جمله ماه مبارک رمضان، اعیاد و ماههای محرم و صفر اجرا می گردد.

مدیر مؤسسه رقیه ریحانه الحسین(س) اظهار داشت: در تابستان 1401 با بهبود اوضاع بیماری کرونا و بازگشایی کلاسهای حضوری، هم اکنون 8 کلاس حضوری روخوانی و روانخوانی، فصیح خوانی، تجوید، حفظ عمومی و نقاشی کودکان در مقاطع مختلف تحصیلی به صورت مستمر در موسسه قرآنی رقیه ریحانه الحسین (س) در حال برگزاری است.

وی افزود: این مؤسسه در سال 1398 پس از شیوع ویروس کرونا، گروه جهادی شهید سردار قاسم سلیمانی را تشکیل داده و کارگاه تولید ماسک را به صورت شبانه روزی راه اندازی کرد. همچنین به همت گروه جهادی و با کمک مردم، اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی، پخت غذا، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع نذورات در مناسبتها و مراسمات مختلف در سطح شهر چغادک نمودند.

گفتنی است اعضاء مؤسسه رقیه ریحانه الحسین(س) چغادک از جوانترین فعالان قرآنی و فرهنگی استان هستند که در برنامه‌های مصلی نماز جمعه چغادک فعالیت مستمر دارند و به مناسبت ایام محرم و صفر طرح هر کوچه یک هئیت را در شهر چغادک اجرا می کنند. مؤسسه قرآن و عترت فاطر و مؤسسه قرآن و عترت مشکات نیز از جمله مؤسسات فعال و پویایی می باشند که با تعامل با این مؤسسه در شهر چغادک به فعالیت های قرآنی می پردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.