پ

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، رباب ملایی، کارشناس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در خصوص زمان برگزاری آزمون مرحله کتبی نوزدهمین طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم، گفت: ۱۷۷ نفر از استان زنجان، در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن‌کریم ثبت‌نام کرده‌اند که روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در مرحله اول، همزمان با سراسر کشور در این آزمون با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از تعداد ۱۷۷ نفر، ۴۷ نفر در رشته ۱۰ جزء، ۲۷ نفر رشته ۲۰ جزء و ۱۰۳ نفر در رشته حفظ کل در این آزمون حضور خواهند یافت.

کارشناس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: نتایج این آزمون طبق جدول زمان‌بندی سازمان دارالقرآن‌الکریم ۲۱ خردادماه از طریق سایت تلاوت اعلام خواهد شد.

ملایی با تشریح طرح اعطای مدرک حفظ گفت: بر اساس مصوّبه جلسه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ به منظور ساماندهی و تسهیل خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی کشور به حافظان کلام وحی، سازمان دارالقرآن‌الکریم با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور، آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم را اجرا می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.