پ

به گزارش تلاوت از زنجان، بهیه حبری مدیر موسسه منهاج صالحین زنجان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و در راستای آشنایی کودکان با مفهوم عفاف و حجاب موسسه منهاج صالحین کارگاه آموزشی حجاب و عفاف مخصوص کودکان برگزار کرد.

 وی با بيان اينكه كارگاه آموزشی حجاب و عفاف مخصوص کودکان بخش‌های مختلفی داشت افزود: در اين كارگاه بچه‌ها با حضور مربيان موسسه با مسائل عفاف و حجاب آشنا شدند.

حبری با اشاره به اينكه اين كارگاه به مدت یک روز در موسسه برگزار شد توضيح داد: آموزش نماز اول وقت و گوش نکردن به حرف شیطان با مضامین کودکانه توسط گروه نمایشی موسسه به قرآن آموزان آموزش داده شد و کودکان با خدای خود عهد بستند که به حجاب خود پایبند باشند و نماز را اول وقت اقامه کنند. در ادامه برنامه های اجرا شده در كارگاه آموزشی عفاف و حجاب، قرآن آموزان با همراه داشتن عروسکهای خود و با تغيير دادن نحوه بستن شال و روسری عروسك‌ها در برنامه عفاف و حجاب شركت كردند.

در بخشی از این کارگاه آموزشی نیز کارگاه نقاشی با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد و کودکان تراوشات ذهنی خود را در خصوص موضوع عفاف و حجاب به تصویر کشیدند و به همه قرآن آموزان حاضر در کارگاه هدایایی از طرف موسسه اهدا شد.

اين مسئول قرآنی هدف از اجرای اين برنامه را توجه بيشتر بچه‌ها به حجاب و پوشش مناسب اسلامی و تشويق بچه‌ها در رقابت بالنده و سازنده در اين مسير عنوان كرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.