پ

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری طرح استعدادهای قرآنی خبر داد و گفت: این مسابقات سراسری ویژه منتخبان فاز تطبیقی، امروز، ۱۳ شهریورماه از ساعت ۹ تا ۱۰ به‌صورت مجازی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقه ۳۵ نفر از نخبگان از ۲۰ استان حضور داشتند که در رشته قرائت تحقیق و حفظ به رقابت پرداختند، افزود: یاسین زاوش، امیرحسین جعفرزاده، سیدامیرعلی ناصری و علی واحدی نماینده البرز در این مسابقه بودند.

ملازاده درخصوص نحوه اجرای این مسابقات، گفت: در این دوره از مسابقات قطعاتی که از پیش انتخاب شده بود به‌صورت قرعه از سوی داوران انتخاب و متسابقان آن را اجرا کردند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: داوران بین‌المللی این دوره از مسابقات را داوری کردند و اساتیدی همچون عباس امام‌جمعه در بخش تجوید، کریم دولتی در بخش وقف و ابتدا، عارف حسینی در بخش صوت و محسن یاراحمدی بخش لحن داوری را برعهده داشتند.

این مسئول در پایان گفت: در حال حاضر از البرز در مرحله تطبیقی ۱۵ نفر و در مرحله قرائت تقلیدی ۴۰ نفر عضو این طرح هستند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال از استان ۱۰۰ نفر در این طرح مشارکت می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.