پ

به گزارش ایکنا از البرز، چهارمین جشنواره بین‌‎المللی قرآن و عترت(ع) با رویکرد جدید آموزش، مسابقه و محفل انس با قرآن ویژه همسران و فرزندان طلاب برادر حوزه‌های علمیه در البرز اعلام شد.

این جشنواره در دو بخش آموزشی و مسابقه‌‎ای برگزار می‎‌شود که در این راستا فراخوان مربوط به این جشنواره در سطح مدارس علمیه البرز نیز اعلام شده است.

این جشنواره در بخش آموزشی در رشته‎‌های روخوانی، روانخوانی و صحیح‎‌خوانی، سبک زندگی، پرسمان قرآنی، تفسیر آسان، قصه‎‌های قرآن، صحت قرائت نماز، حجاب و عفاف و ازدواج در اسلام همراه با ارائه گواهینامه رسمی و معتبر از سازمان دارالقرآن‎‌الکریم برگزار می‌‎شود.

بخش مسابقه‎‌ای جشنواره نیز در رشته‎‌های قرائت، حفظ، ترتیل، اذان، تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج‌‎البلاغه، کتابخوانی و نقاشی برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام در این جشنواره در سامانه خدمات اینترنتی سخا به آدرس www.CSIS.IR انجام می‌شود و علاقه‎مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت منابع می‌‎توانند به پایگاه‎‏‌های اطلاع‎رسانی WWW.TELAVAT.IR و WWW.CSIS.IR و کانال دبیرخانه قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه علمیه به آدرس @eata_quran در پیام‏‌رسان ایتا مراجعه کنند.

بخش آموزشی این جشنواره نیز به‎‌صورت غیرحضوری و بخش مسابقه نیز مهرماه امسال برگزار می‎‌شود، علاقه‎‌مندان به شرکت در این جشنواره می‎‌توانند آثار خود را از اول تا ۳۰مهرماه از طریق پیام‌‏رسان ایتا به شماره ۰۹۳۶۷۵۱۳۲۹۸ ارسال کنند.

یادآور می‌شود، به برندگان جشنواره جوایز نفیسی شامل کمک هزینه عتبات عالیات، مشهد مقدس، دوچرخه، تبلت و… اهدا می‌‎شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.