پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، زهرا صدوقی مربی و مدیرخانه قرآن زاوین علیا اظهار داشت: طی یکسال به صورت مداوم فعالیت قرآنی داشته و برنامه‌های مختلف قرآنی را برای قرآن آموزان نیز ارائه داده ایم. وی تصریح کرد: در راستای انجام فعالیت‌های قرآنی هدفمند و با توجه به استقبال چشمگیر علاقمندان، پیگیر اخذ مجوز دومین مرکز قرآنی شده و بر این اساس مجوز تأسیس دومین خانه قرآن را دریافت کردیم. وی گفت: در مهرماه سال جاری، این خانه قرآن با نام ریحانة‌النبی به افتتاح رسید.

مدیر خانه قرآن زاوین علیا بیان داشت: در این خانه‌ قرآن، آموزش های روخوانی و روانخوانی، حفظ جزء سی قرآن کریم ویژه نونهالان و نوجوانان و سایر برنامه‌های هدفمند قرآنی و مذهبی اجرا می‌شود. مدیر خانه قرآن نورالرضا، برنامه آموزش ابتدایی ریشه کنی بیسوادی بزرگسالان و غنی‌سازی اوقات فراغت را از دیگر برنامه‌های اجرایی این خانه قرآن عنوان کرد.

وی عنوان داشت: کلاس‌های حفظ موضوعی و سخنوری با همکاری امام جمعه زاوین نیز برگزار می‌شود. صدوقی اضافه کرد: راه اندازی جلسه قرآن خانگی نیز به صورت هفتگی با کمک مادران و دختران خانه قرآن انجام می شود. وی برگزاری برنامه‌های مختلف مناسبتی و مذهبی، برگزاری جشن ها، برنامه قرآنی برای نوگلان و نخبگان قرآنی را از دیگر فعالیت‌های اجرایی این خانه قرآن برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.