پ

به گزارش تلاوت بوشهر، جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از راهبردهای فعالیت های قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم ورود به عرصه ارتباط مؤثر با جامعه اهل سنت است. وی اظهار داشت: محوریت قرآن کریم به عنوان یکی از راهبردهای اصلی، ایجاد وحدت در جامعه اسلامی است و می توان از این ظرفیت در هفته وحدت استفاده کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن 12 ربیع الاول و سالروز ولادت خجسته پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت، با برنامه ریزی های انجام شده، 4 محفل بزرگ قرآنی در شهرستان های بوشهر، گناوه، عسلویه و کنگان که از شهرستان های تلفیقی هستند برگزار می شود.

احمدی منفرد گفت: در این محافل، قرائت قرآن کریم توسط قاریان شیعه و سنی و سخنرانی پیرامون هفته وحدت برگزار خواهد شد. رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در پایان افزود: این محافل با حضور قاریان ممتاز استانی و با حضور حمید شاکر نژاد از قاریان ممتاز جمهوری اسلامی ایران و به منظور تقویت اتحاد و انسجام امت اسلامی و تقریب شیعه و سنی در این مناطق برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.