پ

1200 جلد کتاب قرآنی در مدارس شهرستان ساوالان اردبیل توزیع شد

موسسه قرآنی سرای ذکرساوالان اردبیل به منظور ترویج فرهنگ کتاب در بین کودکان به مناسبت روزکتاب و کتاب خوانی ۱۲۰۰ جلد کتاب را بین مدارس این شهرستان توزیع کرد.

به گزارش تلاوت از اردبیل، آخرین اخبار و رویداد های قرآنی استان اردبیل به شرح ذیل است.

هشتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم

 هشتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم با عنوان ” نورالهدی۸ ” براساس مفاهیم و تفسیر اجزای بیست و چهارم، بیست و پنجم و بیست و ششم قرآن کریم با حضور شرکت کنندگان در این استان برگزار شد.

این دوره از مسابقات که هشتمین دوره تفسیر قرآن کریم نورالهدی (۸ ) می باشد در دو رشته « تفسیر یک جزء » شامل تفسیر جزء بیست و چهارم قرآن کریم و « تفسیر سه جزء » شامل تفسیر اجزای بیست و چهارم، بیست و پنجم و بیست و ششم قرآن کریم و بر اساس تفسیرنمونه‌ برگزار شد.

توزیع ۱۲۰۰ جلد کتاب در دبستان سبلان اردبیل

موسسه قرآنی سرای ذکرساوالان اردبیل به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین کودکان به مناسبت روزکتاب و کتاب خوانی ۱۲۰۰ جلد کتاب و بروشور و هشدارهای اجتماعی را به صورت رایگان که کاری مشترک از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بود، در اختیار دانش آموزان دبستان سبلان قرارداد. این کتاب ها در موضوعات مختلف اعم از قرآنی، تاریخی، علمی و سرگرمی در قالب داستان و سخنان آموزنده در بین دانش آموزان توزیع شد.

انتهای پیام/

 

دسته‌بندی: 

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.