پ

به گزارش ایکنا از یزد، سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، امروز، دوم آذرماه در همایش شکوه اقتدار به مناسبت هفته بسیج گفت: سپاه الغدیر استان در راستای اعتلای سند راهبردی بسیج اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی با تشریح این اقدامات در دو بخش استحکام‌بخشی درونی و نقش‌آفرینی اثربخش در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اظهار کرد: در بُعد استحکام‌بخشی درونی، ظرفیت‌رسانی ۸۶۰ پایگاه بسیج محلات، ساماندهی ۲۶۵ محله اسلامی در سطح استان، سازماندهی بسیجیان بر اساس سازماندهی نوین و اثربخش، ساماندهی ۴۳۴ هزار و ۸۳۷ نفر از بسیجیان استان در قالب ۹۶ هزار و ۹۰۰ گروه نقش‌آفرین از جمله این اقدامات است.

زارع‌کمالی افزود: در بخش نقش‌آفرینی اثربخش در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب می توان به مشارکت در عرصه علم و پژوهشی اشاره کرد و راه‌اندازی ۳۸ پایگاه علمی و ایجاد هسته‌های علمی، راه‌اندازی ۶ مرکز رشد و احصا نظام مسائل و تولید بیش از ۹۰۰ محتوای علمی در راستای جهادتبیین از دیگر اقدامات است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: در راستای اعتلای معنویت و تقویت اخلاق نیز ۵۰۰ گروه قرآنی، ۳۱ مهد قرآنی بسیج، ۱۲ دارالقرآن بسیج و ۳۸ گروه جهادی قرآنی راه‌اندازی شده و به ارائه خدمات مشغول هستند.

وی، تربیت ۳۸۰۰ متربی و حافظ قرآن، تشکیل و هدایت بیش از چهار هزار حلقه صالحین، اجرای طرح‌های تربیتی شهید عزیزاللهی، شهید محمدی و شهید فهمیده، طرح‌های ولایت دانشجویی، دانش‌آموزی و طلاب، تقویت اقتصاد مردم‌پایه با اعطای بیش از دو هزار و ۸۰۰ فقره وام اشتغالزایی، راه‌اندازی ۵۸۵ صندوق اشتغالزا، برگزاری کارگاه‌های آموزش فرزندپروری و ازدواج را از دیگر اقدامات برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.