پ
به گزارش تلاوت از کردستان، جلسه کمیته قرآن به مناسبت ایام الله دهه فجر امسال با حضور اکثر  اعضاء در محل سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد ضمن خیر مقدم و تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تمام ظرفیت‌های مجموعه‌های اداری و مردمی در دهه فجر باید با نگاه تبیینی و امیدآفرینی به انقلاب و رهبری و روایت درست از دستاوردهای انقلاب برنامه‌ریزی شود.

وی ابراز داشت: با توجه به شرایط کنونی جامعه، ضرورت دارد برنامه های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شکل ویژه و باشکوه تر از سنوات گذشته برگزار گردد.

حجت الاسلام رستمی افزود: یکی از اهداف برگزاری جلسات کمیته قرآن با حضور نهادهای مرتبط، جلوگیری از برخی موازی‌کاری‌ها و اجرای باشکوه برنامه‌های قرآنی با مشارکت و هم‌افزایی هر یک از دستگاه‌های عضو این کمیته است.

وی به برخی از برنامه های پیش بینی شده در این ایام پرداخت و بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن ، مسابقات نقاشی با مفاهیم قرآنی، کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی ، سرکشی از خانواده های شهدای قرآنی از جمله این برنامه ها هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.