پ

به گزارش تلاوت از کردستان؛ جلسه هم اندیشی «کمیته قرآن» ستاد دهه فجر با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اعضای کمیته قرآن ستاد دهه فجر دوشنبه 11 بهمن ماه در سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه برگزار شد.

حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه در این جلسه، با اشاره به برنامه‌های قرآنی ویژه ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: در ایام‌الله دهه فجر، برنامه‌های قرآنی با محوریت «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» در مرکز شهرستان و بخشهای تابعه برگزار می شود. حجت‌الاسلام رازیانی گفت: ایام دهه فجر فرصت ویژه‌ای است که جبهه فعالان قرآنی و تشکل‌های دینی، مجموعه‌های انقلابی و فرهنگی در این حوزه، نقش‌آفرین باشند.

رازیانی اظهار داشت: هدف‌ از برگزاری برنامه‌های قرآنی‌ در این ایام را معرفی دستاوردهای معنوی و قرآنی پس از انقلاب اسلامی، تبیین گام دوم انقلاب، شناساندن قرآن به قشر جوان دانست و گفت: باید تمام تلاش و توان ما بر اجرای برنامه‌های فاخر و درخور جامعه قرآنی ارائه دهیم و همه دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی باید برنامه ای منسجم و دور از موازی کاری به نمایش بگذارند.

ایشان در ادامه افزود: برگزاری محفل انسی با قرآن در یکی از مساجد شهرستان بانه، تجلیل از قاریان و حافظان ممتاز شهرستان، مسابقه کتابخوانی، دیدار و تجلیل از پیشکسوتان قرآنی و حضور در منازل آنها، برگزاری برنامه های قرآنی در فضای مجازی و سبکه شاد ویژه دانش آموزان، تقدیر از خیرین قرآنی و نشست‌های علمی و تخصصی سبک زندگی قرآنی در محیط دانشگاه ها از برنامه‌های پیشنهادی این ایام برشمرد.

وی به ادارات و نهادهای همکار در اجرای برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد و افزود: برنامه های دهه فجر با محوریت قرآن و مشارکت های مردمی و همکاری اداره تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز بزرگ اسلامی، اوقاف و امور خیریه، نهاد های نظامی، شهرداری، کمیته امداد، ورزش و جوانان، مؤسسات و مراکز قرآنی، آموزش و پرورش، هلال احمر، میراث فرهنگی، مراکز دانشگاهی، گروه های جهادی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بنیاد شهید برگزار شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.