پ

به گزارش اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و تقارن با بهار طبیعت، اولین برنامه معنوی و قرآنی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم با حضور علاقمندان و فعالان قرآنی با محوریت سوره مبارکه محمد(ص) بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء روز شنبه 5 فروردین ماه در محل مسجد امام سجاد علیه السلام شهر الیگودرز برگزار شد.

حجت‌ الاسلام محمودی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با اعلام این خبر افزود: در این برنامه معنوی و قرآنی قاریان ممتاز و پیشکسوت شهرستان الیگودرز علاوه بر تلاوت آیاتی از سوره مبارکه محمد(ص)، به تلاوت آیاتی چند از کلام وحی نیز پرداختند.
وی افزود: نکات تفسیری و قرآنی مربوط به سوره مبارکه محمد(ص) توسط حجت‌ الاسلام عبدالله اسکندری مبلغ اعزامی از قم به مناسبت ماه مبارک رمضان بیان شد. محمودی افزود: برنامه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم مسجد امام سجاد علیه السلام به عنوان برنامه محوری شهرستان و در مساجد حضرت قاسم، جامع، امام حسن عسکری(ع)، مسجد الزهرا(س)، مؤسسات قرآنی و حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) نیز برنامه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان دایر می باشد.

در پایان این برنامه معنوی به نونهال امیر علی عزیزی به عنوان خردسال‌ترین شرکت کننده هدیه ای به رسم یاد بود و تشویق به وی اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.