پ

به گزارش امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه دوم و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها کارگاه آموزشی سبک زندگی فاطمی عصر روز یکشنبه 27 آذرماه با حضور بانوان قرآنی در محل مؤسسه قرآنی طاها برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی کارشناس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با اعلام این خبر افزود: در این کارگاه حجت‌ الاسلام حسین سرلک رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را به استناد روایات به عنوان الگوی بی بدیل زنان عالم معرفی نمودند و به خصوصیات ممتاز این بانوی نمونه در مدیریت زندگی و پرورش فرزندان پرداخت و همگان را به الگو گرفتن از فاطمه زهرا سلام الله علیها در توجه ویژه به قرآن و انفاق در راه خدا توصیه و سفارش نمود.

وی افزود: در طول ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در مؤسسات و خانه های قرآن شهرستان الیگودرز مجالس عزاداری و روضه خوانی برگزار می شود.

محمودی افزود: در پایان این مراسم به ۳ نفر از مادران و بانوان فعال قرآنی به نام های؛ صغری حسنی، عشرت کرم زاده، گلی افروغ پور هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.