پ

به گزارش تلاوت از لرستان، سعید صفری کارشناس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا، از برگزاری جلسات آموزشی قرآن کریم ویژه عموم در خانه قرآنی زینبیّه روستای دولت آباد در طول روزهای هفته خبر داد.

سعید صفری با اعلام این خبر افزود: خانه قرآن زینبیّه با مدیریت خانم لیلا جودکی از اساتید و مربیان قرآن کریم با سابقه ای بیش از پانزده سال فعالیت قرآنی واقع در روستای دولت آباد از توابع شهرستان ازنا می باشد که به طور منظم و مستمر جلسات آموزشی خود را در روزهای فرد هفته ویژه عموم مردم روستا برگزار می کند.

وی خاطرنشان کرد: خانه قرآن زینبیّه در رشته های حفظ، روخوانی و روان خوانی، تجوید، ترتیل و تفسیر در همه رده های سنی از کودکان تا بزرگسالان فعالیت می کند که قابل توجه است. این خانه قرآنی در رشته حفظ جزو یکی از موفقترین خانه های قرآن روستایی در سطح استان لرستان می باشد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا گفت: کلاس های آموزش تفسیر این خانه قرآنی که غالبآ از جوانان و نوجوانان روستا تشکیل شده تحت نظر حجت الاسلام محمد ابراهیمی روحانی مستقر روستا با موضوعاتی چون دین و زندگی، ایثار و گذشت از نگاه دین، عفت و حیا در جوانی، انقلاب اسلامی، فضای مجازی، مدیریت روابط و حدود، حقوق و احترام والدین، مدیریت زمان و… برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.