پ

به گزارش تلاوت بوشهر، خلیل حسن پور، کارشناس قرآن تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان گفت: با هدف بررسی فعالیت های قرآنی و ارائه راهکارها و ایده های مناسب به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان،  هشتمین جلسه مجمع قرآنیان شهرستان دشتستان روز  سه شنبه 29 آذر ماه در اداره تبلیغات اسلامی دشتستان برگزار شد.

حسن پور افزود: پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، حجت الاسلام احمد وحیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در خصوص مقام و منزلت و جایگاه قرآن کریم و همچنین نیروهای قرآنی بر اساس احادیث ائمه اطهار(ع) مطالبی را بیان نمود. همچنین در خصوص وظایف انسان ها در قبال قرآن و اینکه اول باید نسبت به قرآن واقف باشیم و سپس به آن عمل کنیم نیز نکاتی را متذکر شد. وی در ادامه در مورد انتظارات عامه مردم از جامعه قرآنی اعم از قاری، حافظ، مربی و فعال قرآنی مطالبی را مطرح کرد.

وحیدی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به تاکید اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام بر وحدت مسلمین در جهان، بر ضرورت انجام کار قرآنی به صورت تشکیلاتی توسط جامعه قرآنی تاکید کرد. وی افزود: مواظب باشیم که در زمینه قرآنی عملکرد خوبی داشته باشیم زیرا عملکرد منفی باعث می شود که نگاه مردم نسبت به جامعه قرآنی عوض شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: کارهای مجمع می بایست در سطح جامعه و در میان مردم باشد که مردم اثرات کار مجمع را به صورت ملموس ببینند. در این نشست، هر یک از اعضاء نیز نظرات و دیدگاههای خود را بیان کردند.

گفتنی است در این نشست، حجت الاسلام احمدی وحیدی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان، خلیل حسن پور، کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی، علیرضا میر، ابوالفضل امنیه برازجانی، سید موسی موسوی و صفیه متقی از اعضاء مجمع حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.