پ

به گزارش تلاوت  از گلستان، همزمان با افتتاحیه طرح اوقات فراغت همایش قصه قرآنی، بچه‌های آسمانی با حضور امام جمعه نگین شهر توسط قرآن‌آموزان مؤسسه قرآنی آل یاسین فارسیان امروز ۱ تیرماه در محل مسجد جامع نگین شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام بابا محمدی، امام جمعه نگین شهر در این مراسم گفت: این برنامه با هدف آموزش و ترویج قرآن، انتقال مفاهیم قرآنی به زبان کودکانه و تقویت باور‌های دینی کودکان و نونهالان برنامه‌ریزی شده است. امام جمعه نگین شهر با بیان اینکه تقویت باورهای دینی براساس آموزه‌های قرآنی به کودکان از اهداف برگزاری این همایش است، گفت: نشاط‌بخشی و تربیت کودکان و نوجوانان سالم و بالنده، رهاورد برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی مربیان متخصص و آگاه این مجموعه فرهنگی است که در سایه به‌روزرسانی آگاهی و همگام با نیازهای نسل امروز، به ارایه فعالیت‌ها می‌پردازند.

همچنین این برنامه به همت مؤسسه قرآنی آل یاسین روستای فارسیان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر در نگین شهر برگزار شد که اجرای سرود، اجرای نمایش عروسکی، تجلیل از برگزیدگان مسابقه قرآنی و تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.