پ

به گزارش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان، حسین پناهی کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان از برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآن با حضور رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان و رئیس اداره امور قرآنی و جمعی از بانوان فعال قرآنی در تاریخ 18 خرداد ماه سال جاری در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان خبر داد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام معلم به میهمانان و اعضای هیئت اندیشه ورز خوش آمد گفت و خاطر نشان ساخت: گسترش الگوی فاطمی و زینبی در جامعه و توجه ویژه به دختران می بایست از برنامه‌های مهم هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی باشد چون اگر دختران ما و در حقیقت مادران فردا در جامعه به درستی تربیت شوند، جامعه اسلامی کمتر دچار آسیب و صدمه خواهد شد و برکات این تربیت صحیح مشکلات جامعه را برطرف خواهد کرد.

در ادامه سید ناصر حسینی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی به نقش بانوان در توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه اشاره کرد و گفت: در دهه‌های اخیر بانوان در ایجاد جریان‌های قرآنی نقش بسزایی در تربیت دختران نوجوان و جوان و هدایت آنان در مسیر آموزه‌های دینی داشتند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: ارتقاء و توانمندسازی بانوان، همفکری برای توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه، رفع مشکلات و تحقق مطالبات و تولید محتوا از اولویت‌های هیئت اندیشه‌ورز است و با هم‌فکری می‌توان برای ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآن اقدام کرد.

وی با بیان اینکه بانوان فعال در عرصه قرآنی می‌توانند کنشگران اجتماعی موفقی در جامعه باشند، گفت: بانوان فعال در حوزه فرهنگ و قرآن می‌توانند با خلق ایده‌های مناسب و کاربردی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و هدایت دختران نوجوان در مسیر درست زندگی اثرگذار باشند.

گفتنی است در پایان اعضای حاضر به تبادل نظر در مورد ساز و کارهای ترویج فرهنگ قرآنی پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.