پ

به گزارش تلاوت از اردبیل، نهضت حورزاده مسئول اتحادیه موسسات قرآنی استان اردبیل گفت: طرح «دیجی آلاء» در قالب سامانه به ابتکار اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت راه اندازی شده و هدف آن تسهیل ارائه محصولات برای فعالان قرآنی در سطح کشور است.

وی افزود: مدیران مؤسسات قرآنی که در حاشیه فعالیت‌های مؤسسات خود، در بخش اقتصاد مقاومتی نیز فعالند، می توانند در این طرح اقتصادی شرکت کرده و با عضویت در گروه دیجی آلاء پیام رسان ایتا اطلاعات تولیدات قابل عرضه را جهت بهره‌مندی سایر مؤسسات، بارگزاری کنند.

مسئول اتحادیه موسسات قرآنی استان اردبیل افزود: محصولات قابل عرضه شامل تولیدات کشاورزی (خرما، چای، زعفران و…) البسه، خوراکی (کلوچه، عسل و…) می‌باشد.

حورزاده گفت: دیجی آلاء بازار عرضه محصولات قرآنی، مذهبی و فرهنگی است. شما در آن می توانید کلیه کتب و محصولات فرهنگی، مذهبی و اقلام خوراکی و البسه را بدون واسطه و با قیمتی مناسب از ناشران، تولید کنندگان و مسئولان موسسات قرآنی فعال در فعالیت های اقتصادی خریداری کنید. مسئول اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اردبیل به نحوه عضویت در این طرح اقتصادی اشاره کرد و افزود: مدیران مؤسسات قرآنی می توانند با عضویت در گروه «دیجی آلاء» به آدرس https://eitaa.com/joinchat/3529114008C98b27b82c2 و یا ارتباط با آدرس ایمیل  admin@digialaa.ir  و نیز تماس با شماره های ۰۲۱-۸۸۳۸۳۳۴۳ _  ۰۹۹۰۰۹۰۰۱۶۸ اطلاعات لازم را کسب کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.