پ

به گزارش تلاوت از لرستان، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا، از برگزاری نشست هم اندیشی فعالان امور قرآنی با موضوع “تعامل بین فعالان قرآنی” که به همت امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا برگزار شد خبر داد.

سعید صفری کارشناس امور قرآنی شهرستان ازنا با اعلام این خبر افزود: این نشست با حضور حجت الاسلام تقویان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا، کارشناس قرآنی اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا، خانم عزیزی نماینده حوزه علمیه خواهران نجمیه، نماینده هیئت اندیشه ورز و خانم اسدالهی نماینده نهضت بانوان شهرستان ازنا در قالب بحث و گفتگو در نوع و روش تعامل جهت ارتقاء فعالیت های قرآنی شهرستان برگزار شد.

صفری اظهار داشت: در این نشست حجت الاسلام محمدرضا تقویان با بیان اینکه تعامل و همکاری در هر عرصه ای لازمه موفقیت است گفت؛ وحدت، همدلی، تبادل نظریه و افکار و در کنار آن انتقاد پذیری می تواند از انسان هایی که هدف مشترک دارند یک مجموعه موفق و کار آمد بسازد که ما در همه فعالیت های مذهبی و قرآنی به این موارد نیاز داریم.

حجت الاسلام تقویان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا در ادامه بیان کرد: تجربه ثابت کرده است کارهای انفرادی و تک روی های شخصی توفیر و توفیق آنچنانی در پیشبرد اهداف ندارد به همین خاطر خداوند متعادل در قرآن کریم آيه ۳۸ سوره شوري مي‌فرمايد: “وَ أَمْرُهُمْ شُوري بَينَهُمْ” همه ما را به مشورت و هم دلی دستور داده است.

صفری خاطر نشان کرد: در ادامه این نشست اعضاء به بحث و تبادل نظر پرداختند و مهم ترین دغدغه های خود را تامین اعتبار توسط دستگاه های متصدی امور قرآنی و توجه بیشتر مسئولین در مسائل و رفع مشکلات مراکز فعال در امور قرآنی بیان کردند. گفتنی است، این نشست ساعت 10 صبح یکشنبه 6 شهریورماه در سالن اجتماعات اداره تبلغات اسلامی شهرستان ازنا برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.