پ

به گزارش تلاوت از لرستان، اجرای طرح جمع خوانی قرآن کریم در مساجد تمامی مناطق شهری و روستایی این شهرستان آغاز شده و با حضور قابل توجه شهروندان همراه است. شعبان مولائی نسب کارشناس امور قرآنی شهرستان کوهدشت با اعلام این خبر افزود: اجرای طرح جمع خوانی قرآن کریم در مساجد تمامی مناطق شهری و روستایی این شهرستان آغاز شده و با حضور قابل توجه شهروندان همراه است.

مولایی نسب اظهار کرد: طرح جمع خوانی قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی به طور منظم و روزانه در همه ۲۵ مسجد شهری و ۶۰ مسجد روستایی کوهدشت برگزار می شود. وی افزود: امسال نیز این طرح از روز نخست ماه مبارک رمضان به صورت متمرکز در مساجد، حسینیه ها، مهدیه ها و مهدهای قرآن با حضور جمع کثیری از قاریان، حافظان و علاقمندان به قرآن کریم بعد از اذان ظهر و مغرب برگزار می شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر برگزاری مراسم جمع خوانی برای بزرگسالان، برنامه جمع خوانی برای نوجوانان دختر و پسر زیر ۱۶ سال در نظر گرفته شده است که برای ایجاد جذابیت و حضور پررنگ نوجوانان در این آئین از قاریان هم سن و سال آنان استفاده می شود.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت برگزاری مسابقات و طرح سوالات قرآنی به صورت کتبی با توزیع پاسخنامه در میان شرکت کنندگان را جزو برنامه های جانبی این طرح عنوان کرد و ادامه داد: پاسخگویی به شبهه ها و تصحیح قرائت نماز از دیگر برنامه های این اداره است که در مسجد جامع و مسجد امیر المومنین علی(ع) کوهدشت برای خواهران و برادران انجام می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.