پ

مقارن با ایام الله دهه فجر؛

مسابقات بزرگ قرآنی در قزوین برگزار می شود

اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین، یک دوره مسابقات بزرگ قرآنی برای اقشار مختلف مردم در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد کرد.

به گزارش تلاوت از قزوین، هر ساله با فرارسیدن ایام الله دهه فجر اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برنامه های متعددی را برای پاسداشت این ایام برگزار می کند که برهمین اساس امسال نیز همانند ادوار گذشته، اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین، یک دوره مسابقات بزرگ قرآنی برای اقشار مختلف مردم برگزار خواهد کرد.

بنا بر این گزارش، این مسابقات مخصوص برادران و بدون محدوده سنی است و در رشته های قرائت تحقیق و حفظ جزهای ۳۰، ۲۰، ۱۰ و ۵ قرآن کریم برگزار می شود.

به شرکت کنندگانی که امتیاز بالای ۷۰ در قرائت تحقیق و امتیاز بالای ۱۴۰ را در حفظ کسب کنند، جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

علاقمندان می توانند از طریق سامانه پیامکی شماره ۵۰۰۰۱۲۹۹۱۲۱۶۰ با ارسال نام و نام خانوادگی، نام پدر و شماره همراه در این مسابقات ثبت نام کنند و یا اینکه حضوری به اداره کل تبلیغات اسلامی واقع در چهار راه عمران و ادارات تابعه تبلیغات اسلامی شهرستان های تابعه مراجعه کنند.

مهلت ثبت نام این مسابقات تا ۱۵ بهمن ماه جاری است و روز مسابقه نیز روز ۲۰ بهمن ساعت ۸ صبح در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

دسته‌بندی: 

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.