پ

به گزارش تلاوت از کردستان، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیارانبا همکاری ادارات عضو کمیته قرآن شهرستان، مراسم سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر را در محل پارک شورا این شهرستان برگزار و از مربیان و متعلمین قرآنی تجلیل بعمل آورد.

حجت‌الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در این برنامه فرارسیدن ماه ذی القعده و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، و همچنین روز دختر را تبریک گفت و در مقام آن حضرت بیان کرد: حضرت معصومه(س) در روز اول ذیقعده سال 173 هجری برابر 6 فروردین 169 خورشیدی، در شهر مدینه چشم به جهان گشود. این بانوی بزرگوار، از همان آغاز، در محیطی پرورش یافت که پدر و مادر و فرزندان، همه به فضایل اخلاقی آراسته بودند.

وی بیان کرد: عبادت و زهد، پارسایی و تقوا، راستگویی و بردباری، استقامت در برابر ناملایمات، بخشندگی و پاکدامنی و نیز یاد خدا، از صفات برجسته این خاندان پاک سیرت و نیکو سرشت به شمار می رفت و پدران این خاندان، همه برگزیدگان و پیشوایان هدایت بودند.

در ادامه جشن ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و روز دختر، با اجرای برنامه های متنوع شاد،نمایشگاه عفاف و حجاب و مسابقه نقاشی همراه بود. در پایان این مراسم، اهدا لوح سپاس و تجلیل از دختران و بانوان نمونه در زمینه های قرآنی، دینی، علمی، فرهنگی، ورزشی و شاغل در ادارات سطح شهرستان با مشارکت تبلیغات اسلامی کامیاران و ارگان های فرهنگی انجام شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.