پ

مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره)

(( مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در خانه قرآن ثامن الائمه دریس برگزار شد.))

مناسبت بزرگداشت یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، مراسم قرائت قرآن همراه با نوحه خوانی و بیان ویژگی های شخصیتی ایشان در خانه قرآن ثامن الائمه

به گزارش دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی فارس ، به مناسبت بزرگداشت یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، مراسم قرائت قرآن همراه با نوحه خوانی و بیان ویژگی های شخصیتی ایشان در خانه قرآن ثامن الائمه (ع) روستای دریس تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کازرون برگزار گردید.
در این مراسم ، پس از تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید ، یکی از مبلغات ، اعزام شده از حوزه علمیه مکتب الزهرا شهرستان ، با استناد به برخی آیات قرآن رمز جاودانگی حضرت امام خمینی (ره)را تبین نمود.
وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت، خداوند متعال در قرآن می فرماید:
ان تنتصروا الله ینصرکم ویثبت اقدامکم پس کسی که در راه خدا گام بر می دارد ، خداوند نیز اور را یاری می رساند. وی همچنین با استناد به برخی آیات قرآن که خداوند محبت اهل ایمان و عمل صالح را در دل توده مردم قرار می دهد گفت : چون امام (ره) برای خداکار میکرد و نیت او خالصانه بوده ، مردم او را از صمیم جان دوست می داشتند وی همچنین اظهار داشت حضرت امام خمینی (ره) ارزشهای قرآنی را در جامعه ما احیا کرد لذا ما مرهون تلاشهای این بزرگ مرد تاریخی هستیم.
در ادامه این مراسم ، جمعی از دانش آموزان متوسطه ، سرود یاد امام و شهداء را اجرا نمودند و آنگاه یکی از مداحان اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی پرداخت.
 

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.