پ

ضرورت راه اندازی نهضت قرآنی در استان بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ضرورت راه اندازی نهضت قرآنی در استان بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد، حسین علی نسب درهمایش هم اندیشی قاریان و مداحان یاسوج با اشاره به  ضرورت برگزاری این هم اندیشی های کاربردی  قرآنی اظهار داشت: علی رغم وجود قابلیت ها و ظرفیت های قرانی در استان، هنوز استان از محرومیت در این زمینه رنج می برد و این روند شایسته مردم ما نیست و ضرورت دارد  از راه کارها و پیشنهادات نخبگان و صاحبنظران استانی در رفع مشکلات و موانع استفاده کنیم.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از مشکلات فرهنگی بخصوص در حوزه حجاب و عفاف، معلول کم توجهی و غفلت نسبت به آموزه های قرآنی است و تا زمانی که نسبت به  بهرمندی از آموزه های انسان ساز این این کتاب الهی کم کاری و یا غفلت کنیم این فضا بر کشور حکم فرماست و اثار سوء آن  گسترش پیدا خواهد کرد.
علی نسب با دعوت از نخبگان و فعالان و صاحبنظران در عرصه قرآنی نسبت به ارائه طرح ها و برنامه های کاربردی گفت: اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان آماده مشارکت با نهادها و موسسات در برگزاری برنامه قرآنی است و از طرح ها و برنامه های ابتکاری که کارشناسی شده  و  قابلیت اجرایی داشته باشند استقبال می نماید و به نحو احسن همکاری خواهد کرد چرا که لازمه ارتقاء کمی و کیفی  برنامه های قرآنی  همکاری و مشارکت در این زمینه می باشد.
وی در پایان  تصریح کرد: عدم تخصیص اعتبار مکفی نسبت به برنامه ها و فعالیت های قرآنی مشکلی است که از دیر باز متوجه دارالقران و دیگر موسسات قرآنی است و همین امر باعث رکود در فعالیت ها شده و امیدواریم مسئولین امر تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ نمایند.

دسته‌بندی: 

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.