پ

فعالیت ۱۱ موسسه قرآنی در کهگیلویه وبویراحمد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:۱۱ موسسه قرآنی در سطح استان مشغول فعالیت هستند.

حسین علی نسب اظهار کرد: تبلیغات مبنای محوری حرکت در مسیر تاریخ است و انجام تبلیغات موجب ترویج معروفات در جامعه می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر حوزه قرآنی استان گفت: برگزاری محافل انس با قرآن، کلاس‌های روان‌خوانی و روخوانی و برگزاری برنامه عمومی جزء خوانی قرآن کریم در مناطق استان از فعالیت‌های حوزه قرآنی استان است.
این مسؤول با اشاره به اینکه تربیت ۱۰۰ حافظ ۱۰ جزء قرآن کریم در دستور کار تبلیغات اسلامی است، گفت: تربیت ۱۰۰ حافظ ۱۰ جزء برنامه‌ مهم تبلیغات بود که با شروع ثبت‌نام استقبال خوبی از طرح انجام شد و به زودی نتیجه این طرح اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی با بیان اینکه بیشترین حجم فعالیت‌های تبلیغات اسلامی مسائل قرآنی است، افزود: سال گذشته ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به حوزه فرهنگی استان اختصاص یافت که از این مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به حوزه قرآنی اختصاص داده شد که این بیانگر اهمیت مسائل قرآنی در استان است.
رئیس اداره امور تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حوزه قرآنی در استان با مشکلات مالی مواجه هستیم، افزود: ۴۸۰ خانه قرآنی در سطح استان فعالیت می‌کنند، ضمن اینکه اغلب مردم استان به صورت خودجوش فعالیت قرآنی انجام می‌دهند.
علی نسب تصریح کرد: ۱۱ مؤسسه قرآنی در استان وجود دارد که برخی از این مؤسسات به دلیل رهن و اجاره بالا در شرف تعطیلی هستند.

دسته‌بندی: 

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.