پ

به گزارش تلاوت از کردستان، حجت الاسلام مهدی دهقانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در دیدار با حجت‌الاسلام ربانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن اشاره به فعالیت‌های قرآنی و دینی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: مجموعه تبلیغات اسلامی با ظرفیت‌هایی چون «مدیران موسسات و خانه های قرآن، مربیان قرآنی، مبلغان و گروه‌های تبلیغی عمومی و تخصصی»، «نخبگان تبلیغی»، «مرکز آموزش های کاربردی»، «گروه تولید و محتوا»، «مرکز ملی پاسخگویی به سوالات قرآنی و دینی» و نیز «معاونت فضای مجازی و رسانه» نسبت به همکاری مشترک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده همکاری می‌باشد.

وی افزود: احیا کننده ارزش‌های قرآنی دینی، مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای دینی فرهنگی طبقات جامعه به ویژه جوانان از دیگر فعالیت‌های این سازمان است. در این دیدار حجت الاسلام ربانی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغات اسلامی در عرصه های مختلف تبلیغی و توسعه این عرصه ها در سال های اخیر، اظهار داشت: ظرفیت های مختلف تبلیغی و آموزشی بسیاری در مجموعه تبلیغات اسلامی وجود داشته است.

وی شرط انجام فعالیت‌های مختلف قرآنی دینی، تبلیغی، آموزشی و تولید محتوا را تناسب آن ها با نیازهای مخاطبان دانست و عنوان کرد: این فعالیت‌ها باید موضوع محور و بر اساس اولویت‌های رصد شده انجام شود. شایان ذکر است حجت‌الاسلام مهدی دهقانی در پایان این دیدار از حجت‌الاسلام ربانی نماینده ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی و سایر مدیران این نهاد جهت حضور در تبلیغات اسلامی، دیدار با کارشناسان قرآنی و دینی اداره تبلیغات اسلامی و همچنین تدوین تفاهم‌نامه و توافق‌نامه فعالیت‌های مشترک قرآنی، فرهنگی و تبلیغی پایدار اعلام آمادگی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.