پ

به گزارش تلاوت از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در نشست با کارشناسان قرآنی و فرهنگی اداره‌ کل استان اظهار کرد: هماهنگی در اجرای فعالیت‌های قرآنی دینی فرهنگی لازمه برنامه‌ریزی مطلوب و همکاری و تعامل کارشناسان فرهنگی است.

رازیانی گفت: سازمان دارای دو بعد فرهنگی، قرآنی و رسانه و بعد اجرایی است که شان اجرایی آن به پشتیبانی از کارهای قرآنی دینی و فرهنگی برمی‌گردد و باید این فعالیتها با پشتیبانی و همکاری پیش برود.

حجت‌الاسلام رازیانی، طراحی فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی برای پیشبرد برنامه‌های این حوزه ها را امری مهم خواند و گفت: هماهنگی در اجرای این فعالیت‌ها لازمه برنامه‌ریزی مطلوب و همکاری و تعامل کارشناسان این حوزه ها است.
حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این نشست اظهار کرد: باید برنامه هفتگی برای کارشناسان قرآنی دینی و  فرهنگی وجود داشته باشد تا سازمان تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان‌های استان جایگاه مطلوب‌تری داشته باشد. وی افزود: برای همه مخاطبین سطح شهر و روستاهای استان باید برنامه ریزی مناسب از سوی کارشناسان انجام و در این راستا مشارکت همه ادارات دینی فرهنگی لازم است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.