پ

حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری مرحله کتبی هجدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم» در این استان گفت: این آزمون روز جمعه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه در چهار حوزه امتحانی یزد، ابرکوه، اردکان و میبد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این آزمون در شهر یزد از ساعت ۹ صبح با حضور حافظان قرآن کریم در محل سالن شهید عباسپور آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان رشته ۱۰ جزء به مدت ۵۰ دقیقه، ۲۰ جزء به مدت ۱۰۰ دقیقه و حفظ کل به مدت ۱۵۰ دقیقه فرصت دارند به سؤالات پاسخ دهند.

رضایی افزود: در مجموع ۳۸۴ نفر در این آزمون شرکت می‌کنند که از این تعداد ۱۴۶ نفر در رشته ۱۰ جزء، ۸۶ نفر در رشته ۲۰ جزء و ۱۵۲ نفر در رشته حفظ کل حضور خواهند یافت.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه نتایج این آزمون طبق جدول زمان‌بندی سازمان دارالقرآن الکریم، ۲۱ خردادماه از طریق سایت تلاوت اعلام می‌شود یادآور شد: به قبول‌شدگان رشته ۱۰جزء مدرک درجه ۵ حفظ معادل دیپلم، رشته ۲۰جزء مدرک درجه ۴ معادل فوق دیپلم و رشته حفظ کل مدرک درجه سه تا یک معادل لیسانس تا دکترا اعطا خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.