پ

به گزارش تلاوت از زنجان، حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دوره های تدبر در قرآن کریم از برنامه های ابلاغی سازمان دارالقرآن الکریم ویژه بانوان در زنجان در حال برگزاری است.

حسنی اظهار کرد: این کلاسها که عبارت است از کلاس سطح یک تدبر  با حضور خانم رباب گلشنی از ساعت ۹ الی ۱۱ یکشنبه ها و پنجشنبه ها، موسسه سدرة‌المنتهی (انصاریه، شبستان مسجد امام صادق علیه السلام)، کلاس سطح یک تدبر با حضور خانم جودمردیساعت ۱۱ الی ۱۳ شنبه ها و سه‌شنبه ها در موسسه دارالقرآن الکریم (میدان رسل) و کلاس سطح یک تدبر با حضور خانم شمسی گلشنی ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ دوشنبه ها و پنجشنبه ها در حسینیه معارف انقلاب اسلامی (چهارراه مهدیه، بعداز مسجد قاسمیه) از 18 آبان ماه آغاز و در حال برگزاری می باشد.

حسنی تاکید کرد: دوره های مجازی (کل استان)، ویژه برادران با حضور حجت الاسلام ابراهیمی روزهای یکشنبه‌ها ساعت ۱۹ الی ۲۰:۱۵ شب (جلسه آنلاین) و یک جلسه در هفته جلسه آفلاین و همچنین دوره های مجازی (کل استان) ویژه خواهران با حضور خانم جودمردی، شنبه‌ها و سه‌ شنبه‌ها ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ (هر دو آنلاین) نیز بزودی برگزار خواهد شد.

حسنی در پایان گفت: علاقمندان جهت ثبت نام در دوره های مجازی میتوانند در پیام رسان ایتا به آیدی @sabrazn مشخصات خود را ارسال کنند. مهلت ثبت نام در این دوره ها تا 23 آذر ماه می باشد. به پذیرفته شدگان در این دوره ها مدرک معتبر از طرف سازمان دارالقرآن الکریم اعطا می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.