پ
به گزارش تلاوت از خراسان شمالی، سید ناصر حسینی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی از نشست آموزشی و بصیرتی جامعه مجاهد برای ۶۰۰ نفر از کنشگران و موثرین سه گروه نخبگان قرآنی، مبلغین، مبلغات، فعالان فرهنگی و قرآنی خبر داد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه کامل‌ترین سلاح در دست ما در جبهه فرهنگی، قرآن است، خاطرنشان کرد: در کلام مقام معظم رهبری واژگانی چون میدان، جهاد و تبیین وجود دارد که این کلمات بارها تکرار شده و ریشه قرآنی دارند.
حسینی با بیان اینکه این همایش توسط مجموعه فرهنگی و اداره امور قرآنی و مرکز تعالی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شده است، بر لزوم حضور فعال جامعه قرآنی در مسائل فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و ادامه داد: جامعه قرآنی نباید نسبت به موضوعات بی‌تفاوت باشند. وی گفت: زبان جامعه قرآنی، زبان قرآن است و مردم آن را می‌شنوند و آن را دوست دارند لذا باید آز آن در جهت جهاد تبیین، بهره گرفت رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هنر قرآنی را کارآمدترین و مؤثرترین ابزار در جهاد تبیین و نهضت روشنگری دانست.

 

گفتنی است، سخنرانان این جلسه حجج الاسلام وکیل پور، قدیری و صالح پرور از اساتید برجسته کشوری بودند که نسبت به مسئله تبیین و اینکه باید در جریانات فرهنگی و قرانی باید مجاهدانه عمل کرد و از ویژگی مجاهد تبیین، دغدغه داشتن نسبت به دین مردم است و ،جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات ،جهاد تبیین را امری لازم و ضروری دانستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.