پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر و اعضاء کانون فرهنگی تبلیغی انقلابیون جوان و هیئت‌الرضای بوشهر به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زینب (سلام‌الله علیها) و روز پرستار، ۲۱ آذر ۱۴۰۰ با حضور در بیمارستان‌های سلمان فارسی و شهدای خلیج فارس از پرستاران این بیمارستان‌ها تجلیل به عمل آوردند.

حجت‌الاسلام قادری و هیئت همراه در این مراسم با اهداء شاخه گل پرستاران مجموعه تقدیر کردند و در ادامه با حضور در گلزار شهدای بوشهر، به شهدای مدافع حرم استان، ادای احترام کردند.

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم در گفتگو با پرستاران با اشاره به ولادت حضرت زینب کبری (س) و نامگذاری این روز به نام روز پرستار گفت: حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها) که به یمن ولادت ایشان، این روز را روز پرستار نامیدند، در بوران مشکلات و امواج بلایا با ایثار صبر و از خودگذشتگی آنچنان رشد کردند که امروز جایگاه وجودی ایشان نقطه آمال برای انسان است.

حجت‌الاسلام قادری ادامه داد: هنرمند کسی است که از این مشکلات که در سیاره رنج او را احاطه کرده‌اند، فضایی برای رشد و تعالی و نیل به قله اشرف مخلوقات برای خود فراهم کند.

وی ادامه داد: جمع حاضر به‌عنوان نمایندگانی از تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و عضوی از حلقه‌های میانی و تاثیرگذار در عرصه جهاد، خدمت و فرهنگ‌سازی گام دوم انقلاب اسلامی، اینجا حضور پیدا کردند تا از زحمات شبانه‌روزی کادر درمان خصوصاً پرستاران عزیز تقدیر و تشکر کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.