پ

به گزارش روابط عمومی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در همایش تجلیل از مربیان شهرستان نوشهر که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در مدرسه قرآنی کوثر برگزار شده بود در جمع فعالان و چهره های قرآنی این شهرستان گفت: تربیت قرآنی جامعه، مقدس ترین تکلیف مربیان قرآن است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های قرآنی موجود در غرب مازندران و سابقه مشارکت خیرین قرآنی در راه اندازی مراکز تعلیم و تربیت قرآنی، توجه به تعلیم و تربیت، و انس جامعه با قرآن می تواند از محوری ترین اهداف و فعالیتهای قرآنی این شهرستان باشد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران عنوان کرد: علیرغم حضور مسافران در فصلهای مختلف در غرب مازندران و تاثیر پذیری فرهنگ و آداب و رسوم سنتی بومی این منطقه از حضور فرهنگهای مختلف، مراکز قرآنی می توانند یکی از محوری ترین کانونهای تربیت و تهذیب نیروهای جوان و انقلابی مازندران باشند.

رمضانی در پایان بابیان این مطلب که ظرفیت مؤسسات و مراکز قرآنی در استان یک فرصت بسیار مهمی است اضافه کرد: جذاب سازی برنامه های تبلیغی ترویجی قرآنی و توسعه مخاطبین با رویکرد آموزه های قرآنی و زیست بوم منطقه باید از سیاستهای راهبردی مراکز قرآنی باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.