پ

به گزارش تلاوت از کردستان، حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در دیدار با ماموستا فایق رستمی، امام جمعه و نماینده مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع‌ رسانی دینی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: توجه به ظرفیت‌های تبلیغ و اطلاع‌ رسانی دینی به ویژه استفاده از ابزار نوین رسانه‌ای و ارتباطی در فضای مجازی باید بیش از پیش مورد توجه علما، مربیان قرآن و مبلغین دینی قرار گیرد.

حجت الاسلام محمد خواه در این دیدار گفت: تبلیغ، مهمترین ابزار برای حفظ و انتقال آموزه‌های قرآنی دینی به مخاطبان است و دینداری ما امروز مرهون مجاهدت‌های مبلغان دینیف معلمان قرآن و علمای گذشته است که با علم و عمل خود، فرهنگ و آموزه‌های قرآنی دینی را به نسل‌های بعد انتقال می‌دهند.

وی عنوان کرد: در کلام معصومین علیهم السلام قلم علما بر خون شهدا برتری داده شده است و ما باید در این راستا تلاش مضاعف داشته باشیم. در ادامه ماموستا فایق رستمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان سنندج با اشاره به جایگاه تبلیغ دینی در قرآن کریم از فعالیت‌های سازمان تبلیغات تقدیر و نقش این سازمان را اثر گذار دانست.

وی با استناد به قرآن کریم سعه صدر و توجه به دو مقوله بشارت و انذار و خشیت الهی را از مهم ترین اوصاف معلمان قرآن و مبلغان دینی دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.