پ

به گزارش تلاوت از کردستان، حجت‌الاسلام سید میثم موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان از برگزاری ویژه برنامه عفاف و حجاب با حضور متعلمین قرآنی موسسات و خانه های قرآن و عترت(ع) در پارک لاله این شهرستان خبر داد.

موسوی در گفتگو با روابط عمومی این اداره اظهار داشت: این اقدام در راستای افزایش نشاط معنوی و اجتماعی و ایجاد همدلی و همبستگی هر چه بیشتر در بین دختران متعلم قرآنی و آشنایی بیشتر این آینده سازان با فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد. وی افزود: این برنامه شامل برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و مشارکت نوجوانان دختر در فضای باز پارک لاله بود.

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی با هدف افزایش نشاط معنوی و اجتماعی باعث افزاش سلامتی جسمی و روحی در بین جوانان و نوچوانان شده و به تبع آن بانوانی که از سلامت روحی و روانی برخوردارند در خود کمبودی احساس نمی‌کنند ودر نتیجه تمایلی نیز به جلب توجه دیگران ندارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان اظهار کرد: زنانی که دارای عقده حقارت هستند با نمایش زینتها و زیبایی‌ها و استفاده کردن از لباس‌های رنگارنگ و جذاب در بیرون از منزل و در مواجهه با نامحرم می‌کوشند تا احساس حقارت و کمبود خود را به نحوی مرتفع نمایند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و قرآنی تبلیغات اسلامی گفت: این گونه برنامه ها خصوصاً برنامه هایی که باعث افزایش نشاط اجتماعی و معنوی در بین جوانان و نوچوانان شود علاوه بر سلامت روحی و روانی باعث افزایش توان ذهنی و ارتقاء کیفیت آموزشی نیز خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب از همان دوران نوجوانی و جوانی تأثیر بسزایی در شکل گیری اخلاق و گسترش مکارم اخلاقی در جامعه خواهد داشت.

گفتنی است؛ در این مراسم با اهدء جوایز از نفرات برتر مسابقات قرآنی، ورزشی و فرهنگی و نیز از کسانی که به سوالات مطرح شده پاسخ صحیح داده بودند هدایایی اهداء شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.