پ
به گزارش ایکنا، نشست خیران و یاوران قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور محمدرضا طالقانی، پیشکسوت کشتی کشور، حسین یاریار، مدیرعامل باشگاه هنرمندان، حبیب‌الله نیکنام مدیرعامل بنیاد فجر، خادم المله از پیشکسوتان کشتی ایران و جواد خسروی، دستیار رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و قائم‌مقام قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  و تعدادی از مسئولان سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد که طی آن راه‌های کمک‌رسانی و ارسال کمک‌های مردمی به منطقه آسیب‌زده اندیکا مورد بررسی قرار گرفت.
نیکنام، مدیرعامل بنیاد فجر، در این نشست نسبت به آمادگی این بنیاد درباره جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مورد نظر گفت: این بنیاد با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم هم‌اکنون آماده ارسال کمک‌های مردمی به منطقه آسیب‌زده اندیکا است.
مدیرعامل باشگاه هنرمندان نیز ضمن تأکید بر جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به آن منطقه، آمادگی خود را نسبت به برگزاری یک دیدار خیریه فوتبال اعلام کرد.
در بخش دیگری از این نشست خادم‌المله از دست‌اندرکاران باشگاه هنرمندان نسبت به برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت باشگاه هنرمندان تاکید کرد و گفت: عواید دیدار خیریه به مردم آسیب‌دیده اندیکا اختصاص خواهد یافت.
طالقانی از پیشکسوتان ورزشی ایران نیز در این نشست بر استفاده از تمام ظرفیت اصناف تاکید و بیان کرد: به همین منظور باید برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم درباره استفاده از همه ظرفیت اصناف مورد توجه قرار گیرد. نسبت به انجام و اجرای این برنامه قطعا از ظرفیت‌های موجود در سازمان دارالقرآن الکریم استفاده خواهد شد.
در پایان این نشست مقرر شد طی هفته آتی نشستی با حضور تمامی مسئولان کمیته‌ها در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شده و اعضا نسبت به راهبرد جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مورد نظر به بحث و تبادل نظر بپردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.