پ

به گزارش  تلاوت از کردستان، حجت الاسلام میرزایی راهیار منطقه غرب کشور در نشست توجیهی مهرواره محله همدل و عملیات محرم که با حضور کنشگران استان در حوزه قرآنی در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مهرواره محله همدل به منظور ایجاد همدلی، انس، الفت و اخوت بین اقشار مختلف مردم برگزار شد و در این راستا در سطح کشور به اجرا درامده است.

میرزایی افزود: باید پیوندهای اجتماعی را در جامعه تقویت کنیم و در این راستا باید محله محور عمل کنیم. راهیار منطقه غرب کشور اضافه کرد: مقام معظم رهبری مدظله‌العالی فرموده‌اند «در چهل سال دوم انقلاب اسلامی باید جامعه اسلامی را تشکیل دهیم و تمدن‌سازی کنیم» اکنون این سوال پیش می‌آید که باید چگونه باشیم که همه مردم ما را به عنوان جامعه اسلامی بشناسند و چه باید کرد تا جامعه اسلامی شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام میرزایی با تاکید بر تمسک به قرآن کریم، تصریح کرد: تمسک به قرآن زمانی حاصل می‌شود که جمعا متمسک بشویم و این فرموده پروردگار است که باید جمعی در کنار هم شکل بگیرد تا جامعه اسلامی تشکیل شود.

وی با بیان اینکه ضرورت جامعه اسلامی جلوگیری از تفرقه است چرا که تفرقه ضد جمع شدن و تشکیل جامعه اسلامی است، گفت: در کنار تفرقه؛ عداوت و دشمنی نیز باعث نابودی جامعه می‌شود در حالیکه باید در کنار هم انس و اخوت را ترویج دهیم چرا که پایه اصلی ایجاد جامعه اسلامی تقویت اخوت و برادری بین افراد جامعه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.