پ

به گزارش تلاوت از اردبیل، حجت الاسلام غفور محمدیان در گفتگو با خبرنگار قرآنی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل در سخنانی به اجرای جلسات جزءخوانی و محفل انس با قرآن در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: اختتامیه محفل انس با قرآن با حضور امام جمعه، فرماندار، قاریان قرآن و اقشار مختلف مردم پارس آباد در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه پارس آباد در سخنانی گفت: یکی از گام‌های مهم در بهره‌مندی از قرآن مجید، تدبر و اندیشه در آموزه‌هاى قرآن است. تدبر در قرآن، اندیشیدن در آیات خدا براى ورود به عمق پیام‌ها و پیامدهاى آن است که با باور به حقانیت آنها در می‌آمیزد. در واقع تلاوت قرآن با شرایط و آداب آن، مقدمه‌اى براى تدبر در مفاهیم و درک حقائق قرآن است.

در ادامه قاریان قرآن به قرائت قرآن پرداخته و حاضرین آیات قرآن را همخوانی کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.