به گزارش تلاوت از کردستان، حجت الاسلام ابراهیم رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از برگزاری محفل انس با قرآن کریم بمناسبت عید سعید فطردر متوسطه اول مدرسه شهید مدرس روستای گاوشله خبر داد. رستمی با بیان اینکه برگزاری چنین محافلی زمینه ساز انس و الفت دانش آموزان با قرآن است، افزود: با توجه به اینکه پیامبر بزرگ اسلام (ص) قرآن و عترت را هدیهای گرانبها در میان امت خود قرار داده است، اجرای برنامههای فرهنگی با هدف زمینه سازی برای ایجاد انس دانش آموزان با قرآن و عترت ضروری است.
رستمی اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی با همکاری بخشداری مرکزی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری محفل انس با قران کریم در متوسطه اول مدرسه شهید مدرس روستای گاوشله کرد و در پایان مراسم از قاریان توسط بخشدار ی مرکزی و اداره تبلیغات اسلامی تقدیر بعمل آمد.