پ

حجت الاسلام والمسلمین «آرش رجبی» در گفت‌وگویی از برگزاری چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت حوزه های علمیه خواهران با رویکرد جدید «آموزش، مسابقه و محفل» خبر داد و گفت: این جشنواره ویژه طلاب خواهر و فرزندان آنها است.

وی اظهار داشت: آزمون های چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت از تاریخ 15 تا 26 آذر ماه 1400 و در رشته‌های مختلف قرائت، حفظ، ترتیل، اذان، تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، کتابخوانی و نقاشی به صورت شفاهی، کتبی و هنری برگزار خواهد شد.

مدیرکل تهذیبی تربیتی حوزه های علمیه خواهران با بیان این که زمان برگزاری آزمون های شفاهی در هر استان بنا بر صلاحدید ستاد استانی جشنواره و در بازه زمانی تعیین شده خواهد بود، افزود: استان ها موظف هستند این دوره از مسابقات را بسته به تعداد شرکت کنندگان و حجم عملیات مدیریت و برگزار کنند.

وی ادامه داد: آزمون های کتبی جشنواره مربوط به رشته های صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و تفسیر نیز در 2 جمعه متوالی و در تاریخ های 19 و 26 آذرماه سال جاری بصورت مجازی و از طریق لینک ارسالی به شرکت کنندگان در این رشته ها برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده و با توجه به شناور بودن زمان برگزاری مسابقات در مرحله استانی، هماهنگی و اطلاع رسانی لازم برای اعلام زمان و محل برگزاری آزمون ها از طریق تماس تلفنی و ارسال پیامک به تمامی شرکت کنندگان صورت می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.