پ

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از اعلام فراخوان چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه خانواده طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه از ۹ شهریورماه در استان خبر داد و اظهار کرد: علاقه‌مندان تا پایان مهرماه فرصت ثبت‌نام در این جشنواره بین‌المللی قرآنی را داشتند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این جشنواره بین‌المللی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه تلاوت سازمان دارالقرآن الکریم صورت گرفت، افزود: ۱۵۳ نفر از خانواده طلاب و روحانیون کردستانی در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ثبت‌نام کردند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به برگزاری این آزمون در دو بخش شفاهی و کتبی بیان کرد: در بخش شفاهی ۴۸ نفر و در بخش کتبی ۱۰۵ نفر در بخش کتبی به هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: بخش مسابقه این جشنواره بین‌المللی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، اذان تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، کتایخوانی و نقاشی برگزار خواهد شد که شرکت‌کنندگان بخش شفاهی در رشته‌های ترتیل، حفظ و اذان با هم به رقابت می‌پردازند.

مرادی افزود: جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت بخش شفاهی در مرکز استان به صورت حضوری و در شهرستان‌های تابعه و روستاها به صورت تلفنی در تاریخ ۲۴ آذرماه برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: سایر شرکت‌کنندگان در رشته‌های کتبی قرآنی و هنری به صورت مجازی برگزار می‌شود که زمان آزمون کتبی نیز در ۱۹و ۲۶ آذر ماه همزمان با سراسر کشور بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.