پ

سید حمید موسوی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: طی ماه گذشته در خواست صدور و یا تمدید مجوز 20 خانه قرآن شهری و روستائی از استان فارس به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال شده است. از این تعداد 12 درخواست مربوط به شهرستان نی ریز می باشد که کم سابقه بود و نشان از تلاش و پیگیری مسئولان اداره تبلیغات شهرستان دارد. مابقی نیز به شهرستانهای لارستان، فیروزآباد، فسا، استهبان، داراب و گله دار اختصاص داشتند. وی افزود : از مجموع 20 پرونده ارسالی 13 مورد جهت تمدید و 7 مورد به منظور صدور مجوز جدید به مرکز ارسال شده اند. موسوی گفت: متقاضیان راه‌اندازی خانه قرآن اعم از شهری یا روستایی باید روال قانونی این امر را که چندان پیچیده نیست طی کنند.

موسوی اظهار کرد: علاقمندانی که مایل به راه‌اندازی خانه قرآن شهری یا روستایی هستند در گام اول با مراجعه به سایت تلاوت با ضوابط طرح آشنا شده و فرمهای درخواست مربوطه را تکمیل کرده و مدارک اولیه را بارگزاری نمایند.

موسوی  تاکید کرد: راه‌اندازی خانه قرآن در سطح استان محدودیت تعداد ندارد، ولی پراکندگی آن در یک منطقه مورد توجه است و باید فواصل و تعداد این خانه‌ها در یک منطقه رعایت شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.