پ
سی و سومین نشست سراسری رؤسای ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور از سه‌شنبه، دوم تا جمعه، پنجم آبان‌ماه در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شفیعی، مدیرکل امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم با اعلام جزئیات این نشست گفت: در این نشست رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و جمعی از مدیران و معاونان سازمان حضور داشته و درباره موضوعاتی، چون طرح رصد و پایش خانه‌های قرآن و عترت، تشریح آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات و نحوه هزینه‌کرد بحث و تبادل نظر خواهند کرد.
مدیرکل امور استان‌های سازمان دارالقرآن افزود: همچنین تبیین وضعیت کلی طرح‌های سال جاری و میزان پیشرفت، تشریح موضوع نظارت و ارزشیابی استان‌ها، موضوعات حوزه آموزش، سنجش و پژوهش به ویژه در خصوص اعطای مدرک عمومی به حفاظ و سامانه آموزش مجازی، نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین، جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) و هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی از دیگر موضوعات مورد بررسی این نشست خواهد بود.
در این نشست رؤسای هیئت‌های اندیشه‌ورز بانوان قرآنی نیز حضور داشته و به همراه رئیس و اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور با رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها نشست مشترک برگزار خواهند کرد.
از ابتدای سال جاری تاکنون جلسات و نشست‌ها با استان‌ها به جهت شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود به صورت مجازی و از طریق ویدئوکنفرانس طی ۱۱ جلسه برگزار و در موضوعات و مباحث مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفته و این اولین نشست حضوری در سال جاری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.